v 32

Imorgon går vi in i v 32, ännu en ny spännande vecka.

De sparkar du känt tidigare är nu mer som knuffar eftersom barnet börjar bli för stort för att röra sig fritt i fostervätskan. Barnets lungor förbereder sig inför den riktiga andningen.
Kroppens viktiga organ och nervsystem fininställs.
Underhudsfettet som har varit magert tidigare har nu vuxit till och barnet ökar snabbt i vikt.
Vikt; ca 1 800- 2 kg.

 

Jag har märkt av den senaste veckan att just sparkarna avtagit och det är mer som bubbel på nåt vis.
Jag har gått upp 1 kg till så nu står jag på +6.

Det träliga med de här är (ursäkta) toalettvanorna. Blir bara sämre och sämre och alla vet väl att får man inte gå på toa regelbundet så blir ens humör PISS.  Tur jag inte äter järntabletter.
Annars är det som vanligt. Ligamentsmärtorna har nästan försvunnit. SKÖNT

Kan inte fatta att vi är inne i dec månad när som helst och i Januari ska vi få barn- vårat efterlängtade lilla barn som legat i magen i så många månader. <3

Kommentarer
Postat av: jessica bark

Om du inte tycker katrinplommon är jätte äckligt så rekommenderar jag att äta några sådana om dagen. ;)



Babysittern väntar på Er!

2011-11-29 @ 22:01:38
URL: http://www.frubark.blogspot.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0