Ett försök

Till att träna. Satte mig på motionscykeln vilket jag inte gjort sen innan jag blev gravid(någon enstaka gång i början kanske), klarade 20 min vilket resulterade i 200 kalorier. Svettig och jävlig klarade jag inte mer, min puls var så hög kände jag och jag började få lite ont i magen. Men 20 intensiva minuter körde jag!! Bebis gillade nog inte det för hon sparkade och hade sig som bara den!

Lite olustigt med dessa promenader i skogen nu när älgjakten håller på.

Nu ut med den gamla byrån i garaget för målning......

Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mm, det är nog bäst att skippa promenader i skogen nu.. :/

2011-10-15 @ 11:07:21
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0