Mer utgifter:)

Jag har tänkt göra en beställning från Ikea.
Denna bebishylla vill jag ha, jag har redan skötbordsöverdel. Behöver komplettera med lite saker/nallar bara.

HENSVIK Skåp-/hyllkombination, vit Bredd: 75 cm Djup: 41 cm Höjd: 161 cm

Denna byrå ska in i sovrummet medans min gamla fula(som jag ska måla vit) ska in i bebis rummet.
Mycket vitt alltså.

HEMNES Byrå med 3 lådor, vit Bredd: 110 cm Djup: 51 cm Höjd: 97 cm


Nä, nu ska jag steka pannkakor. Som jag längtat! Är sugen varje dag på det.
Kram


Kommentarer
Postat av: jennifer

haha ja jag hade också konstant sug efter det när jag var gravid:)) åhh vill känna på din mage snaart!den har ju växt såå:)

2011-10-04 @ 18:51:04
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Jenna

Mira har den bokhyllan och en vit byrå=)

Det är billit och bra:)

2011-10-05 @ 09:10:57
URL: http://xxxjenna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vi har oxå den hyllan fast med skötbordshyllan till. Tycker hela Hensvik serien är så fiin, så du har valt helt rätt ;) (spjälsängen är oxå riktigt fin)



Hihi vi åt oxå pannkaker igår kväll, är faktiskt lite sugen på det idag med, men vet inte om jag kan få igenom det idag igen :P



Och dedär med utgifterna. Det är helt otroligt vad butikerna kan ta betalt för vissa saker. Mitt råd till dig är att kolla på blocket eller köpa av vänner eller kolla priserna på internet och jämför innan köp. Vi har iofs bara köpt nytt förrutom Hensvik-hyllan med då har vi kollat ut vagnen, babyskydd m.m i butikerna sedan beställt dom på internet till nästan halva priset.

2011-10-05 @ 10:57:57
URL: http://jezzans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0