Lilla lilla marknaden har kommit

Tänk att det är runt 50 personer som läser min blogg dagligen och jag vet knappt vilka ni är och ni kommer väl inte erkänna det heller. Störande =P Vad ledsna ni ska bli när jag sätter lösen på den. Då kanske ni minsann är snabba med att tala om i hopp om att få fortsätta läsa!!

Har sovit gott inatt förutom att jag vaknat och varit lite snorig och det fortsätter nu på morgonen. Är det Elly som smittat mig tro. Hon var ju hit igår jätte snörvlig stumpan. Jag brukar kunna klara mig ifrån sånt där men immunförsvaret kanske är annorlunda nu som gravid kvinna. Man blir skörare på någe vis.

Igår kväll satt jag,mathias och mamma och åt godis och spelade yatzy och fia med knuff. Helt plötsligt hör vi en jäkla smäll som om kriget skulle pågå. Vad fan vad det??Ganska sent.
Hade nog skitit ner mig om jag varit själv.!!

Nu ska vi få i oss frukost och sen beger vi oss ner till våran lilla marknad.

See ya

Kommentarer
Postat av: SUS

Jag läser faktiskt din blogg, är bara för lat för att kommentera! ;)

2011-09-10 @ 10:47:27
URL: http://azuratentacle.blogg.se/
Postat av: fanny v

Jag brukar ju faktiskt kommentera ibland :)

2011-09-10 @ 15:18:47
Postat av: Pernilla P

Jag läser också :)

2011-09-10 @ 15:50:46
Postat av: Carro

Jag läser som du nog märkt :)

2011-09-11 @ 11:35:00
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: evelina

kan vara ärlig och säga att även jag läser :p

2011-09-11 @ 13:29:11
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/
Postat av: Mia i Frankrike

Och jag läser ocksa lite tätt som tätt, kul att se mamma S och att följa magen din :)



Kram

2011-09-13 @ 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0