Onsdag

God morgon

Tror jag gick upp tidigt hela förra veckan med precis som jag gör denna vecka.
Har man inte varit på jobbet så har man suttit här vid datorn och pluggat. På något vis känner jag mig slut... sliten redan!

Igår kväll hade jag grymt ont i ryggen ner mot svanken, kunde knappt röra mig. Minsta rörelse skrek jag åt. Ska dessa krämpor börja redan. Då vill jag inte ens veta hur det blir om 5-10 veckor...

Dagen ser ut som så att jag ska iväg och jobba förmiddag sen hem för att JA
läsa!

Tro det eller ej MEN
jag ser fram emot första advent redan. =D
Tänk er, man ska upp och jobba tidigt. Sätter sig med en kopp kaffe till julkalendern på tv med lite tända ljus.
Denna gång SKA jag fan baka massa. Jag säger varje år att åhh lussebullar och pepparkakor ska jag allt baka men egentligen är jag inte så förtjust i det.

Nä hör på mig, skriver om julen redan.
 Frukost sen lär jag ut i stormen


Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

Eller så har du inga krämpor om 5-10veckor.

2011-09-14 @ 07:49:10
URL: http://rydellvagen.blogg.se/
Postat av: Maria F

Kan vara precis så som Frida skriver :) Och skulle du ha det är det övergående och du får ut nåt gott av det! Man måste försöka se positivt på saker och ting :) Vet att det inte är lätt men ändååå! Julen är mysig, jag längtar också!

2011-09-14 @ 10:53:37
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0