<3



Ojoj nu börjar det mesta bli intressant. Hela omgivningen är spännande att iakta. Hon vill gärna inte ligga eller sitta ner längre utan vill gärna stå så hon ser. Ligger hon ner så försöker hon ta sig åt sidorna och blir en surpuppa när hon inte kommer någonstans. Skrattet har kommit mer och mer och hon är kittlig på magen och visar det gärna genom att kura ihop sig och le när man kittlar henne där.
Hon börjar bli mer och mer skeptiskt mot andra människor,speciellt när hon är trött och ledsen. Då är det mamma eller pappa som gäller.
Hon pratar och pratar och pratar.... och pratar :D


Gullunge

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack :-)

Ja när det gäller promenader är jag väldigt strikt men så har jag väl inte varit super duper nyttig så jag har faktiskt stått still på samma kg ett bra tag nu.. :-( och eftersom jag går minst en timme varje dag har kroppen vant sig så för att jag ska gå ner måste jag träna stenhårt, så jobbigt :-P Haha men det är väl lika bra att ta tag i det och få det gjort så man blir nöjd nångång ;-)

2012-04-17 @ 08:20:41
URL: http://jezzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0