Beroendet

Känner mig jätte duktig på dagarna med promenader/dvd osv men när kvällen kommer måste jag ha något sött. Igår kväll tröck jag i mig 2 mindre chokladkakor. Mina favoriter är Sportlunch. Ja herregud dem kan jag äta flera utav. Får dock ångest efteråt.
Jag kan heller inte välja dem här mer fina mörka chokladkakorna, dem lockar inte mina smaklökar helt enkelt.
Beställde träningsbyxor igår och vill så snart som möjligt börja jogga men känner av smått obehag där nere vid power walks så jag väntar nog lite med det. Det liksom drar och stramar. =/

Varför kan jag inte ta en ruta choklad när jag får suget? Istället mosar jag in 1 eller 2 kakor i käften!! Äckligt


Kommentarer
Postat av: Carro

Provat äta en frukt istället när suget slår till? Eller försöka låta bli att köpa choklad så det aldrig finns hemma?

Svårt när man inte kan låta bli ..

2012-04-11 @ 20:37:42
Postat av: Madde

Jag kan inte ha choklad, kokor eller liknande hemma för då äter jag upp det. Vet jag att dte finns i nått skåp så "ropar" dem på mig... Så mitt tips är tt se till att inte ha några godsaker hemma för då kan du inte äta. Sen fungerar kromtabletter väldigt bra för mig! =)

2012-04-16 @ 08:56:37
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0