Måndag

Känner mig smått deppig idag.- dels för allt gott man smaskat i sig och som man förmodligen inte kommer att träna bort=/ Men också för att den här långledigheten är över. Min älskade sambo ska återigen till sitt nattjobb vilket jag avskyr. Nu när man är familj så vill man ha det här hela, man vill gå och lägga sig tillsammans och när jag får ett jobb(OM) så skulle jag önska ett dagstidsjobb för oss båda så man drar samtidigt på mornarna och kommer hem samtidigt. 
Önsketänkande kanske men jag har den bilden. Avskyr att han drar 9 på kvällarna, är borta hela nätter och sover halva dagarna.

Nej, idag är väl ingen toppendag inte. Men ska försök rycka upp mig lite.

Hoppas ni alla har haft en fin påsk.
Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas din Påsk också varit bra!

2012-04-09 @ 10:54:45
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0