Onsdag

Inatt har jag fått sova betydligt fler timmar än jag brukar. Det tackar jag för!

Vädret är också OK idag så att vistas utomhus idag är ett måste. Suttit inne alldeles för mycket.
Igår drog jag ut på en joggingtur igen, så jädrans skönt och en bit mörk choklad och några jordgubbar till kvällen blev det.

Kaffe och smörgås sen tar vi tag i dagen=)

På Fredag åker vi till Örebro och ska köpa nytt tak till verandan och Mathias ska även in på biltema och köpa lite stuff.. Jag ska in på jysk och köpa dynor till utemöblerna. Inge Marieberg, det finns det inga pengar för denna gång tyvär.
Sen är vi lite sugna på att äta brunch pånågot hotell. Ni som bor i Örebro eller vet något hotell man kan äta på???

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vet inte hur de är på fredagar men clarion har brunch på lördagar iaf o 4e våningen där vi var har brunch.

2012-04-25 @ 12:17:36
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0