Söndag

Tråkväder! Idag blir det nog inte mycket gjort.
Igår hade vi sett fram emot en kväll med film och godis. Men riktigt så blev det inte då vi underhöll en envis kräsen dam här och läggningen vid 9 tog 45 min. Hon skulle då promt inte sova i sin säng, det var panikskrik och då tog vi ändå upp henne ett par gånger för att lugna ner henne. Till slut när kl var lite före 10 la vi henne på pappas bröst o där slocknade hon. Då var vi inte så sugna på film längre utan jag la mig och tvärslocknade. Hon har vaknat 2 gånger inatt, ena kl 2 och åt sen somnade hon om sen vaknade hon halv 5 igen, då var det bara skrik, tänkte att hon kanske inte blev mätt sist för jag har nämligen läst att en hel del bröstmjölk försvinner när man har mens) så jag gav ersättning och hon blev mätt och nöjd.. och pigg. Lekte och gosade i kanske 45 min, sen bökade hon runt lite och så slocknade hon halv 6 och sov till halv 10.
Mamma och dotter gick upp och pappan sover vidare.

Idag ska jag få egentid hemma själv, dem får dra någonstans=) Uppskattat vill jag lova.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0