Fredag

Hej på er
Det är lite glest mellan inläggen men men.
Idag var Jennifer och Bianca här och hälsade på. Det är verkligen kul att se de små, även om det skiljer 3,5 månad ca emellan så är det knappt så det märks nu mot vad det gjorde från början.
Min tjej skulle på B och ta och rycka precis som på James ha ha.
 
 
Denna vecka har känts rätt bra med tanke på kost och motion, dock har nada hänt på vågen=/
Men det är väl bra att det känns bra. Right?:P
 
Snart snart åker vi till Gran Canaria och då vill man kunna se någorlunda ut i bikini så jobba på din latmask!
Sist vi var iväg, helt underbart
 
 
Nej usch sitter och små tjuter lite. Saknar min dotter. Blev så himla tomt här hemma på en gång.
 
 
Nåja, godnatt med er

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det blir nog bättre med sovningen snart, hoppas jag ;)
Yes! Men jag undrar om vi kan byta dag, till torsdag el fredag? Mammagruppen från Örebro ville gärna komma på besök och Onsdag passade bäst för dom, så vad sägs? :)

Fan vad skönt att komma bort, vill oxå åka på semester!!

Skönt med en barnkedig helg, oxå nått som står på min önskelista.. Nåja, nångång kanske :)))

2012-08-24 @ 22:32:14
URL: http://jezzans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0