Tisdagskänsla

Att känna sig sjuk kan ibland liknas med att vara trött och sliten.
Så tror jag fallet är för mig, ända sen igår har jag känt mig alldeles matt i kroppen,små ont överallt,hängig,feberkänsla. Fast jag sovit rätt bra inatt så är jag hur trött som helst.
Igår var jag på jobbet i 12 timmar, likaså idag.
Btw vilken dag vi hade igår. Numera är inte ens Augusti en sommarmånad, det var den jämt "förr", fan vilka somrar vi hade "förr". Vad händer med klimatet?!
 
Igår fick jag ett sms av Mathias där han skrev att vår tjej stått upp i 15 sekunder tills hon blev distraherad av tv;n.
Duktiga gumman säger jag bara. Det är fan lång tid, hon har inte blivit 8 månader än och skulle tippa på att om hon fortsätter att stå upp såhär så kommer nog första steget med snart.

Igår köpte jag även en tandborste och tandkräm till henne.
Det var lite kul att få hålla själv.
 
 
Var bara tvungen att slänga upp ett kort på charmtrollet Elliot. En riktig knubbunge, det är vad han är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0