Dessa dagar

Ok,jag har tagit skitdåligt med bilder dessa dagar, jag har totalt glömt bort kameran så det får bli lite mer text istället. Sorry.
 
I förrgår (juldagen) blev det fika och byte av klappar med min familj, Olivia fick så mycket bra klappar hon som knappt hade några innan(bitleksaker för de yngsta).. Nu bobbycar,böcker,grejer som låter,kläder osv.
Jag fick choklad och en hallampa, thats it. Det är bra för vi har sagt att vi inte ska fira oss vuxna.
Elly var som en gam på alla klappar och munnen går i ett. Tomten kommer och lämnar paket till Elly, det är ellys det är ellys. Ja allt är hennes=)
 
På kvällen var det dags för juldansen, skulle ses hos Jessica H vi tjejer, skoter tur genom skogen först vilket resulterade i att jag tappade vinflaskan i snön, fick leta o leta.... sen åkte vi fast så jag bestämde mig för att pulsa hela vägen ut, stackars Jennifer som stod och väntade på mig. Kul förfest, dansen mindre kul. Som vanligt. Men men. Sov knappt nånting på natten, frossa och en snarkande karl.... var skittrött igår. Sovit som en stock inatt nu,likaså de andra här.
 
Nu vardag igen ett tag, får se vad vi hittar på!:)
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Haha, än så länge är jag "barn" ;D

Kul för henne att hon fick så många klappar :)

2012-12-27 @ 14:31:46
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0