Tisdag

Det är inte klokt vad det drar kallt i kök och tvrum i detta hus. Hur kan man isolera så kasst, när man håller på med ett jobb, varför inte göra det ordentligt?
Övervåningen är hur varm och skön som helst.
Kallt här nere trots sockor och varma kläder.....
 
Så var det Tisdag och lika kallt ute idag. tror knappast Olivia vill ut idag så jag får ta min motion med Bella i eftermiddag när Mathias kommer hem.
Imorgon ska han iväg på julbord. På tal om de så ringde de från mitt jobb igår och frågade om jag ville med på julbord den 21. Trevligt.
 
På Lördag ska vi åka till Nora på julmarknad och passa på att hälsa på mormor. Hoppas INTE det är så här kallt då!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0