Hårt

Vilken härlig dag. Blir så sur på oss som sover/ligger fram till lunch och missar det mesta av solen.=/
Men det blir så. Nätterna är rätt så kämpiga och då blir det lätt att vi sover fram till lunchtid.
Är så gött att ha Mathias hemma som avlastar. Jag som inte har tålamod..... Som igår kväll när lillan bara skrek och skrek så hon knappt fick nå luft, till slut pallade jag inte- då tog han henne som är så lugn.
Om 2 veckor börjar han jobba igen. Puh!
Men det var ersättningen som spökade igår. Gav henne det under hela dagen då jag hade tänkt lägga av helt med amningen men hon fick så jädrans ont i magen och inget kom ut. Till slut tvärdäckade hon av utmattning stackars och nu på förmiddagen kunde hon bajsa ett par gånger. Så jag vettefan. Ska jag sluta tvärt med amningen eller bara köra några mål, typ varannan med ersättning.. Bra fråga. Nu är miniform dropparna köpta igen iallafall!
Jag har även köpt på mig några flaskor så jag kan pumpa ur... Imorgon blir det en vinkväll med tjejerna <3

Ha de

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Minifooom heter det! Minifom! Haha:p



Usch vad jobbigt för Olivia, det kan spöka lite med magen i början med ersättning men det brukar gå över! Gör det som känns bäst för er!



Puss

2012-02-17 @ 18:56:25
Postat av: Jessica

Pga olika orsaker har jag en timmes ensamtid i veckan. Det låter inte mycket, men med tanke på att jag har inte fått nån tid för mig själv sedan James föddes är en timme i veckan guld :)

2012-02-17 @ 21:00:33
URL: http://jezzans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0