Tisdag

Tänk vad glad och pigg man blir av lite sol!

Natten har varit suverän. Ett mål mellan 11 och kl 6 för snuppan. Hon har till och med sovit själv(fast i vår säng), annars brukar hon ligga på pappas bröst. Nu börjar vi vänja av henne med vårat finger och vänja henne med napp istället(hellre det än fingret anser jag), och det gick faktiskt bra hela dagen igår och inatt. Vi lurar henne lite, först när hon är gnällig och måste ha fingret så får hon det tills hon blundar och är på g att sova då byter vi så hon får nappen istället och inga protester där och hon snuttar så fint på den.
MEN är hon vaken och får nappen så blir hon hysterisk! ha ha. Men man får börja smått...

Tänka jag skulle plugga min SISTA uppgift nu men inser att jag hellre vill ut i solen =)
En enda uppgift har jag kvar och så 3 veckors praktik sen är jag klar!!!!!!! fan vad 3 terminer har gått fort.

En semla ska vi allt få i oss idag också. Humöret är på topp(tänk vad lite sömn kan göra)!

Kram


Kommentarer
Postat av: jessica bark

Sömn är balsam för kropp & själ!

2012-02-22 @ 18:04:03
URL: http://www.frubark.blogspot.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0