19 Januari

Idag är det den 19 Januari-ett slutdatum för min graviditet och då Olivia var beräknad att komma men hon valde att komma 2,5 vecka för tidigt och är snart 3 veckor stumpan.
Runt 4 veckor sa barnmorskan att dem ska ha fixerat blicken och vid 6-7 ska svarsleende komma. jag vet att det är så individuellt det där men det är inte alls långt kvar- tiden går ju fort precis som alla säger.
Jag tar absolut vara på tiden med min familj men att jag blivit mamma har nog fortfarande inte gått in helt.


Ikväll/natt ska jag för första gången vara själv med min dotter- hoppas det blir lugnt och att hennes magknip inte tar över henne helt, har faktiskt varit lugnt dem senaste nätterna.
Sen jobbar pappa Mathias en vecka till sen ska han nog vara hemma dem resterande 30 dagarna=) Älskar det här nya som dem "kommit" på/gjort om. 10 dagar är fan ingenting! Gud vad vi ska njuta då.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0