=(

Vilken vecka.. puhh säger jag.
Vi åkte ju hem från bb i Fredags men fick ny tid på Lördagen för att ta ett prov på det här bilirubin-  vilket visade dåligt värde, alltså gulsot så barnläkaren sa att vi antingen kunde åka hem o komma tillbaka för ytterligare prov eller stanna kvar ett dygn och påbörja solbehandlingen. 350 är gränsen tydligen och hon låg på 349 så det var ju inget snack om saken. Där i fick hon ligga med knappt någon kontakt med oss på ett dygn förutom matning. Hon var sååå duktig våran tjej. Knappt ett pip- bara sov och åt. Men det var skitjobbigt(och med mina hormoner nu, jag störttjöt ju), kunde inte ens kolla på henne den första tiden.
Nytt prov idag visade jätte bra men ska tillbaka imorgon bara för att kolla så det inte stigit.

Skönt att vara hemma- har städat,tvättat och plockat.
Sitter nu i ett fotbad och ska fan inte göra ett skit mer idag än att umgås med våran uuuurgulliga dotter. <3
Mathias är så stolt och så duktig med henne=)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

Lillie solade 36-timmar. det var mördande när man bara ville ha henne nära! Jag är glad att jag var den med maten.

Men hellre att de solar en stund än att dem blir jätte sjuka och lidande ressten av livet.

Stora kramar till er alla!

2012-01-09 @ 00:23:58
URL: http://rydellvagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår att de måste ha varit jobbigt vännnen.! Elias solade oxå, tror de var 24 timmar han fick sola.

2012-01-09 @ 08:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0