Gott nytt år

Det snöar, det snöar äntligen! Dock skulle det komma in regn till kvällen men det kändes så underbart att komma ner och se all snö som kommit. Vitt och ljust.

TACK TACK tusen tack allihopa för igår. Vilken toppen kväll. Den gick lite snabbt bara.
Min kamera fungerar ej, så jag tog bara några jätte dåliga kort igår med min gamla mobil. Ha överseende, måste be någon kolla kameran för den MÅSTE jag ha med mig till bb.!!!





Till förätt hade Mathias och jag fixat en laxröra på toast, supergott.
Varmrätt kycklingfile,potatisgratäng,sallad,sås och bröd. Mumma
Efterätt mjölkchokladpannacotta med hallonsås.

Och sååå massa snacks som jag och gravida Veronica satt och mös till=)
Några lekar blev det allt.

Drog hemåt runt halv 2 inatt och möttes av en kyla inne. 17 grader hade vi buhuu.
Jag var lite frösen sen vi stått ute och skötit raketer så jag inväntade varmvattnet och tog sen en skön varm dusch innan jag kröp ner under täcket SKITTRÖTT.

Idag funderar jag... fläskfile eller pizza... har inte ätit pizza på månader och är sugen men som om man inte tryckt i sig fett redan. Tål att tänkas på.

Hoppas ni haft en toppen kväll och att det nya året börjar bra=)PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack själv gumman för en toppenkväll:) grymt kul, och duktigt av dig att hänga med såpass länge!!! Puss

2012-01-01 @ 15:13:33
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Frida Eriksson

Grattis gumman!

Är så glad för er skull.

Hoppas ni mår bra. Tusen kramar till er

2012-01-03 @ 18:25:29
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0