Torsdag

Såhär gött tycker Bella det är att få komma ut efter en hel natt inne(snöhund som hon är då)



Tänkte också börja med lite efter kort på magen, dock har det ju bara gått några veckor sen förlossningen. Jag vill inte börja träna stenhårt redan nu för en jag varit på efterkontrollen så tills vidare kör jag på promenader och lite övningar hemma.

 

Lite degig och vit sådär men vad gör väl det :P
Jag är inte sån person som blivit deppig efter förlossningen pga "förstörd" kropp för jag anser inte den blev det. Jag gick bara upp 10 kg och dem gick jag ner lika snabbt igen + lite mer och jag fick inga fler bristningar(utöver dem jag redan har)

Dags att mata fröken och ta tag i dagen... or not..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0