Fix

Oj vad det händer saker hela tiden med lillan nu.
Nu kommer hon över tröskeln i tvrummet så grind är ett måste!
Hon börjar smått ställa sig upp i sängen så det är även dags att sänka ner sängen.
o hon har börjat att skrika (både när hon är glad och arg). Högt alltså!
 
Fan vad det är roligt att följa hennes utveckling! Lilla snuppfian.
 
Min faster och farbror har precis varit här och ställt iordning inför släktkalaset imorgon.
Jag hinner vara med ett par timmar innan jag beger mig till Karlstad :)

Har hunnit att städa,tvätta idag och ska nu duscha,fila fötter,raka mig och sedan ska vi mysa ner oss till film och äta hemmagjorda hamburgare och lite snacks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0