Ledig helg

Tummen ner= tröjan jag beställde från Nelly hann inte att komma denna helg.
                       Jag har fått en rätt så stor finne på kinden!!
 
Alltså känns det inge vidare inför utgången i Nora imorgon.
Visst, jag har väl andra kläder(not), kan säkert sminka över den där irreterande finnen MEN kan det inte bara få vara en lätt match det här med kläder och smink? Menar, alltid är det nåt man är missnöjd med.
 

Till nånting helt annat. Sömnen blev rubbad inatt. Inte av våran dotter utan av våran hund. Hon ska vara så himla lojal och alltid vara där vi är hur varmt och trångt det än är.
Hon har sprungit upp och ner för den där trappan hela natten, flås flås flås, ändrat sovställe säkert hundra gånger och pladask med hela kroppen på golvet DUNS! Jag är lättväckt. OK!
Olivia även hon kan vara det ibland.
 

Nu är vi uppe iallafall och tittar barntv/dricker kaffe/datorn/frukost.

Fredag är det och jag är ledig hela helgen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0