Magiskt

Igår var en toppen dag och kväll. Först släktkalas här hemma i våran loge och sedan möhippa i Karlstad.
 
 
 
Halv 4 igår efterm blev jag hämtad så drog vi till Karlstad!!
 
 
 
Fint dukat och maten var en super god kycklingsallad med bröd.
Satt ute i det fina vädret, skrattade,pratade,dansade.... Mickan la upp sina fötter så hela bordet rasade..:P
 
 
Det var ascoolt att åka limo och det var så snyggt inuti.. vi drack champagne och tokade oss.
Krogen fick bli Harrys, dans,snack och sedan hemgång då jag sov hela vägen.
 
Idag mår jag inte bra!!!! ojojoj.
Har ätit pizza vilket var smaskens och har även laddat upp med godis till kvällen.
 
Tusen tusen tack alla fina vänner och till Jennifer som ordnat detta fast det egentligen var vi som skulle det;)
Nu ser vi fram emot din stora dag på Lördag <3
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det ser ut som om ni har haft en trevlig helg :)

Ja han börjar bli mer lik oss båda :)

2012-07-23 @ 08:21:43
URL: http://jezzans.webblogg.se
Postat av: jennifer

tack tack för att du var med och gjorde min kväll oförglömlig<3!

2012-07-25 @ 13:14:56
URL: http://missjuniverse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0