Tisdagsjobb

Nu har jag kommit in i en sån här gå ner i vikt, börja träna period.
Önskar bara att den här orken kunde hålla sig kvar längre än vad det brukar.
För det är faktiskt otroligt skönt att få träna av sig.
Jag var ute och körde lite intervallträning på ca 35 min igår i skogen. Jag var alldeles färdig när jag kom in igen.
Men jag är en periodare, så är det.
 
Idag jobbar jag till 13.15. Drar hem direkt så Elly kommer att vara här hos oss idag. Blir väl en innedag om vädret fortsätter såhär. Måste MÅSTE köpa regnbyxor. Mina fina braiga som tillhör min regnjacka tappade jag bort nya i Oslo. Det riktigt öser ner idag. Inte får man dåligt samvete för att jobba MEN nog hade det varit skönt att få ligga kvar i en varm,go säng!
 
Men den stora frågan är ju faktiskt, när i helsike ska det bli sommar? Tycker synd om dem som haft sina semestrar redan.
 
Nä, lite frukost sen beger jag mig.
See ya

Kommentarer
Postat av: Carro

Det verkar som vi inte kommer få någon sommar ...

2012-07-10 @ 10:50:57
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0