Torsdag

Hej på er och god morgon
Dags att jobba sista dagen innen ledigheten i helgen och även idag blir det 12 timmar. Lite småjobbigt men det går.
Packade med min matlåda som jag inte åt upp igår på jobbet och tog med hem, när jag kom hem så hade lådan med sås åkt av och all sås låg i väskan på grejerna. Ni må tro vad jag blev arg!!! ut med alla grejer och tvätta väskan och framför allt telefon, inte för att jag är rädd om den men ändå.
Så väskan har hängt på tork på släkten här i vardagsrummet.
 
 
Och lillan hon kryper allt mer för varje dag och snabbare blir hon, hon försöker nu även ställa sig upp mot soffan och bord. Arg/ledsen blir hon om vi försvinner ut ur rummet(ibland).
Igår kväll kröp hon från sin lekmatta fram till tröskeln här i tvrummet. Hon visste inte hur man kom upp.

Kommentarer
Postat av: Carro

Söt hon är!

2012-07-19 @ 07:24:44
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0