Torsdagsjobb

Ber om ursäkt för dåligt bloggande- men.... befinner mig på jobbet i princip varje dag nu i över en veckas tid.
Detta ger mig dåligt samvete för att jag knappt ser min lilla tjej, hon sover när jag går och hon sover när jag kommer hem. Igår kväll sov hon när jag kom hem men vaknade till en sväng och då var jag snabb fram och pussade glatt på henne utan att försöka väcka henne helt :P
 
Jag vet ju att det bara är tillfälligt men det är svårt att låta bli att känna och tycka.
 
Idag jobbar jag ett 12 timmars pass. Men jag hinner hem så jag kan säga godnatt!
 
Men om jag ska vara ärlig börjar jag tröttna på att blogga. Blir mindre inspirerad till att få ur tankarna i denna blogg och jag vet att jag själv är urdålig på att kommentera men det är ju så tråkigt att man nästan aldrig får kommentarer.
 
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Försöker kommentera det mesta i alla fall! Synd om du skulle sluta blogga

2012-07-12 @ 08:55:19
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neej sluta inte blogga, jag läser varje dag men dålig på att kommentera.
Kul o kolla alla bilder du lägger ut ju :)
Kram

2012-07-12 @ 09:43:00
Postat av: Monika

Anonym-inlägget var från mig, jag glömde skriva mitt namn haha

2012-07-12 @ 09:44:00
URL: http://monckan.blogg.se
Postat av: jessica

Hmm.. vet inte vart inlägget jag skrev idag tog vägen men jag testat och skriver ett nytt.

Jag har oxå tappat lusten för att blogga, men mer för jag inte vet vad jag kan/får skriva utan att folk tar illa upp eller tycker det är opassande..

Ja det ska bli jätte trevligt att ses :)

2012-07-12 @ 18:26:12
URL: http://www.jezzans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0