Jobb och kost

Det gick suveränt att jobba idag, känns som jag aldrig varit mammaledig liksom.
Cyklade till butiken direkt efter och handlade på mig massa nyttigheter till veckan som kommer.
Frukt och bär,fil,nötter,citron,grönsaker,knäckebröd,paprika,sallad,mozarella,kalkon mm.

Väl hemma efter att ha myst med dottern så gjorde jag iordning en skål med fil,jordgubbar,vaniljpulver och lite nötter, knäckemacka med kalkon,ost och gurka på samt ett glas juice.


Det blev en dyr handling för så lite grejer men jag ska köra 1 vecka iallafall sen tänker jag fika OM tillfället ges liksom, som på Onsdag när mamma fyller år och vi ska dit så blir det säkert nåt gott. Tänker inte vara stenhård, bara det att jag vill försöka ha en nyttigare kost med mellanmål osv och ta bort kolhydraterna.

Nu en dusch och sen bingolotto och finalen i BB. Första året som jag inte håller på någon men eftersom Hanna är från Filipstad så hejar vi på henne!

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0