Oj då.

Jag har aldrig sagt att jag tänker vara stenhård med den här lchf kosten, bara det att jag vill försöka och framför allt ta bort kolhydraterna ett tag MEN Ann-Sofie Smedh klarar tydligen inte det. Igår blev vi sugna på pizza och köpte hem det. Jag mådde inge dåligt efter det. Men jag tänker fortsätta och äta bra iallafall, sen om det blir nåt "misstag" med sånt där då och då struntar jag i.
Idag blir det garanterat fika för vi ska in till Mamma och fira henne då hon fyller år.
Så är det med de.

Jag gick upp med egen vilja imorse. Mupp som man är. Ibland är det bara skönt att gå upp själv när det är lugnt och tyst i huset och sätta sig i soffan med en kopp kaffe vid datorn.

Nationaldagen idag.- tänk vad roligt det skulle vara om vi kunde fira den så som Norge gör. Jisses vilka år av roligheter jag har varit med om i Oslo 17 maj. Det är stort! Nästa år hoppas jag vi kan dra dit igen Jennifer och festa loss!!

Ha en toppen dag


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Klart vi ska:))) saknar oslofest:)) pusssss

2012-06-07 @ 00:32:21
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0