Så!

Jaha, då var man tillbaka i bloggvärlden.

Igår eftermiddag åkte jag med Mathias och hans föräldrar och Olivia upp till hans kusiner i Stockholm, dem bor ute på Ekerö i ett stort fint hus med en ny byggd pool.:)
Hans kusin Oscar tog studenten igår och vi skulle dit och fira han(för bara ett par timmar), bilfärden dit var lång, vi var trötta allihopa och hungriga. Min lilla gumma sov nästan hela vägen dit OCH hem.
Vi var framme kl 7 på kvällen och högg då in på buffen av allt möjligt. Vi satt ute i solen och träffade folk och hade trevligt.


Hade jag kommit ihåg att dem hade en pool så hade badkläderna varit nedpackade!


Det firades för fullt!



Drog därifrån runt 11 tiden igår kväll, en väldigt trött liten tjej som sov djupt hela vägen hem.
hemresan gick fort, vi pratade och skrattade som bara den.
Sov kvar i björksjön och lillan blev så glad när hon fick grejsa i sängen=)



Till frukost åt vi bacon och ägg, knäckebröd med ost och skinka och kaffe.



Nu är vi hemma. Mathias är hos grannen och fixar med veden, Oaa sover i vagnen och jag slappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0