<3

Det är lite svårt att förstå att för över 2 månader sen låg min dotter i min mage. Då visste vi ingenting om henne, hur hon skulle se ut, hennes personlighet osv.
Vi gick runt och undrade hur allt skulle bli, hur vi som föräldrar skulle vara.
Livet som småbarnsföräldrar är kämpigt emellanåt men också väldigt underbart. Att få vara med och uppleva hennes utveckling, att få känna den här starka kärleken som alla pratat om innan.



Är också väldigt glad att min graviditetskilon försvann typ på en gång + lite mer:)


Det är fortfarande magen som behövs tränas mest OCH som är det svåraste att få bort. Fortsätter jag äta choklad som jag gör så kommer det gå väääldigt sakta! Hoppas på mer rutin i mitt liv snart, jobb osv därav mer rutiner med mat...


Vilken underbar dag. Jag springer ut och in. Har inte ork till att bara sitta ute. Måste nästan göra nånting.
Mathias drog ner till sjön(fisketävling OCH en hel del öldrickande.)... Snuppa ligger ute i vagnen och sover så gott.

Vad gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0