Andra dagen

Kl står på 05.42... en trött mamma här. Klarade inte ens av att kolla på big brother igår. Jag ammade sista gången kl 10 igår kväll sen slocknade jag därav jätte dåligt med mjölk såhär på morgonkvisten- fick ur endast 90.=( Ändå står man och kämpar länge! Så idag när jag kommer hem gör jag ett ryck med pumpen och ställer in en flaska så slipper jag gå upp en timme tidigare bara för det. Var så trött igår... MEN har ett suveränt schema och min handledare är toppen! Och sol och vår hade vi igår med. När jag kom hem tog vi en promenad och köpte glass.:)

FRUKOST

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt själv gick jag upp 04.40, 10 min innan klockan skulle ringa...

2012-03-13 @ 08:12:09
URL: http://Majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0