Det mesta är konstigt

Det är bara lunchtid, gått upp nyss,mulet ute och jag är fan så festsugen. Varenda dag liksom.
Vill ha en kväll med mina kära vänner(alla vänner) med vin och massa snack och sen få en sovmorgon. Längtar!
Inte för att Olivia sover dåligt så men man får ingen sammanhängande sömn.  Vaknar med huvudvärk nästan varje dag.

Har fortfarande ont i halsen, eller det retas mest, hostar och hostar men får inte bukt med det. Knaprar halstabletter som en galning.
Idag ska vi äta mat från Hammarn då det är raggmunk och fläsk. Innan graviditeten gillade jag inte den maten men under graviditeten blev jag och ÄLSKA den. Konstigt va.
Ikväll medans Sandra är på teorikurs ska jag passa stora skruttan ett par tim. Som jag saknat henne <3

Trevlig Torsdag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Styr upp nåt! Jag är på!!!

2012-03-15 @ 12:15:16
URL: http://Majijaaa.blogspot.com
Postat av: jennifer

JAAA:) jag tänkte även styra upp tjejfest med grillning osv härhenma när det blivit lite varmare ute:)



Puss

2012-03-15 @ 21:55:55
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0