Fredag









Varför skulle natten bli skit bara för att jag var ensam!?
Aldrig har Olivia varit så som hon var inatt. Skrik- gallskrik alltså. Jag provade allt. Till slut däckade hon bara men vaknade igen efter en timme.- SKRIK.
2 tim totalt sov hon.
När Mathias kom hem från jobbet imorse gav jag henne till han och hon somnade på stört och sov många timmar. Kände mig elak som gav henne till han när han jobbat natt men jag orkade bara inte ha henne. Behövde sova ett par timmar.

Måste fråga er.
Kan dem sakna sina föräldrar? Känner dem av sånt?
Hon är så van med sin pappa och sen helt plötsligt är han inte där...=/


Nåja, lite kaffe och så ut i solen=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jodå vännen så kan det vara. När jag började jobba kom Mollie in i en period då hon vaknat mkt på nätterna helt plötsligt, bara skrikit och gråtit och bara jag som dugit... Förmodligen kände hon av förändringen att jag inte var hemma lika mkt. Men nu efter ett par veckor har allt återgått till det normala. Ta det bara lugnt, jag lovar dig att det blir bättre!!! Kram

2012-03-02 @ 13:16:40
URL: http://Majijaaa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det tror jag nog... Hon känner igen hans doft, andetag, röst, allt... Men som sagt det blir bättre! Och sen kan hon känna av din oro också! Håller tummarna för er iaf :) Ha en mysig helg :)

2012-03-02 @ 23:34:17
URL: http://Majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0