Söndag

Jaha, Söndag. Denna Söndag går i lugnets tecken. Har städat badrummet,vikt tvätt,gått promenad och har nu bänkat ner mig med en kopp kaffe.
Mathias är till Björksjön och hämtar traktorn- han ska hålla på med veden här hemma.
Jag säger bara tack pellets för att du finns för våran ved räcker inte. Pellets är ju hur smidigt som helst om man tänker på hur drygt det är och hålla på med ved fast det är en billig kostnad för oss som har skogen att ta ner.

Melo igår då? tack för att inte Danny vann! tack för att Loreen tog hem hela skiten och den 26 maj var det va sitter iallafall jag framför eurovision!

Imorgon är det dags för min allra sista praktik på den här utbildningen sen är jag färdig Uska. Funderar hela tiden på om jag skulle plugga vidare, ta fler kurser. Det är ju så oftast, har man en sak då vill man ha ännu mer. Jag vill sträva längre än så här när jag ändå håller på.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0