Hej Tisdag

Jag insåg igår när jag hade Elly här och samtidigt hade min egen unge att jag ska nog vänta ett par år innan en ny bebis anländer ;) Hur har man tid??? när ena ungen sover så ska man ha tid med den andra. osv osv osv..
Jag är iallafall sån som vill och måste ha egentid. Och är Olivia runt 5 år innan nästa kommer så klarar hon ju bra mycket själv.
Aja, det var en tanke som ploppade upp igår. Sen vet ju jag att man klarar mer än vad man tror.
Men å vara runt 30 o få ett barn till är väl inga fel?

Solen är framme idag men får väl se hur länge det håller. Väderstation visar snö- men det gjorde den igår med iofs.
Blir iallafall en ute dag. Sandra köpte med jordgubbar igår när hon var i Örebro så jag tänkte mamman och pappan i huset kunde snaska det med grädde till, OM vädret håller i sig vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0