Regn igen!

Tack älskade sambo för att jag fick sova ut hela natten utan avbrott och utan matning.
Brukar annars amma när hon vaknar mitt i natten MEN ska dra ner till 2 amningar nu, morgon och kväll i någon vecka, sen ammar jag 1 gång om dagen och sen ska jag förhoppningsvis sluta för jag har läst att de kan ta bra många veckor innan mjölken försvinner och det är nog inte kul att springa på jobbet och handpumpa :P

Men jag ska vara ärlig och säga att jag får lite seperationsångest för amningen, jag har väl aldrig varit stormförtjust i det, tycker egentligen det är ganska drygt men ändå är det svårt att sluta. Konstigt? Men det är ju för att man har varit så van vid det ett antal gånger om dagen i över 4 månader.

Regnet öser ner. Inte ens Bella ville gå ut och kissa. Shit vad tråkigt med sånna här dagar.=/
Mathias höll på i garaget igår under dagen, lika så idag. Han byter nånting på bilen(urdålig på bilar)!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på en sån här dag. Träna zumba, fila fötter och sy igen hålet på mina nya byxor?

Kommentarer
Postat av: Carro

Lägg dig i soffan och bara ta det lungt :) Kan vara skönt det med ibland :)

Och som svar på din fråga så är jag i v 34+3 idag

2012-05-11 @ 11:16:09
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0