Stormig Måndag

Kunde det inte fått vara fint väder idag, åtminstonde blåsfritt. Mathias jobbar eftermiddag idag. Ibland, ganska ofta faktiskt önskar jag att man skulle tagit det där förbannade körkortet så man kunde åkt nånstans sånna här dagar. Jag går inte ut i stormen!

Olivia vill knappt ta mitt bröst längre, jag ammar ju morgon och kväll nu men både igår och imorse släppte hon hela tiden och igår kväll började hon skrika( o jag har mjölk).
Men hon föredrar väl flaskan nu tänker jag.

En glad nyhet är att vi brudar ska åka till Jennifer på Torsdag. Jag åker utan unge vilket ska bli otroligt skönt.:)

Lingonbröd med skinka och gurka, en skål med activia fil med bär i är min frukost idag.

Kramis


Kommentarer
Postat av: Carro

Ibland känner jag också att jag skulle vilja ha det där körkortet. Men oftast klarar man sig bra med att gå eller cykla när man ändå har nära till allt

2012-05-14 @ 11:59:38
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ska bli såå kul att ni kommer:)) puss!

2012-05-14 @ 16:02:50
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0