Helgen som varit

Känner att jag hamnat lite efter med bloggen nu.
Iallafall mår vi bra och kylan har nu börjat att sakta men säkert komma fram! BUUUUU
Ska det vara kallt så kan det gärna få snöa också!
 
Igår hade vi en hel dag i Örebro vi tjejer. Först brunch på 4e våningen,sen en sväng till Marieberg där jag köpte en didriksson vinterjacka för 1600. FATTIG ÅH JA. Lite smått o gott till lillan... sedan begav vi oss till Gustavsvik och relaxen. Var mer folk än vad jag trodde och mycket större och super mysigt.  Några glas vin,bastu och lite bad och en jäkla massa tjejsnack och skratt. Tiden gick så snabbt=/ Mikkis bestämde sig för att lämna stan och bli med till hålan här för att fortsätta festa, tanken var då födelsefest/halloween fest hos en tjej men vi blev snabbt trötta och drog och delade på en pizza och skämdes över vart vi faktiskt satt.......................
 
Cyklade sen tungt hemåt med min usla biltema cykel!!
Mår toppen idag och solen lyser :)
 
Mathias ska byta till vinterdäck idag så vi andra får väl mysa =)
Tacos ikväll tror jag bestämt!
 
Kort finns men orka lägga in :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul med lite tjejtid!

2012-10-29 @ 08:47:59
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0