Måndags grubbel

Jag ska inte klaga över att få spendera dagarna med min tjej. Snart är mammaledigheten över.
Och nej, det blir ingen bebis till.... inte nu på många år om det inte sker en olycka det vill säga :D
Jag känner mig inte redo varken fysiskt eller psykiskt.
Dessutom är min mammapenning skit( o då har jag inte det lägsta). Så ett jäkla jobb först men det finns ju för fasiken inte. ahhhhhh
 
 
Igår kväll åt vi tacos, skippade det vita brödet och åt hårda skal och chips.
Såg The tall man med jessica biel. Skitfilm!  Hade köpt kettlechips med smaken honey and barbeque och försökte att tycka om det men det var svårt men i gick det! Känner mig fetare än någonsin. Tycker mig vara "smalare" på ett sätt när jag var gravid. När jag ser korten ser jag en vacker gravid tjej och nu? ja jag vet inte.
Hur många gånger jag än säger o intalar mig själv att nu jäklar måste jag skärpa till mig o börja träna så håller det bara i sig ett tag! jag kan inte skylla på bebis men i början av förhållandet när jag vägde som mest 90 kg power walkade jag varje dag runt reningsverket och gick på friskis 3-4 dagar i veckan och bara gjorde mig av med kilona. Nu är det IBLAND jobbigt att bara gå ut och gå=/
Men jag står kvar på mina 74 kg. Ner till 68 ca vill jag.
 
Lite Måndags klag och grubbel.
Oktober nu ju. Känns bra och inte bra kan man väl säga. Lite deppig månad okt och Nov men nu drar ju vi på resa i slutet av denna månad vilket gör att det lyser upp en hel del. I Nov blir min karl en gubbe;) Jag försökter leta present samtidigt som jag vill göra nåt för han så hörrni mina kära vänner som också känner han?`dags att slå vara huvuden ihop? jennifer, du brukar ha massa ideer? =) Har för mig vi diskuterade detta tidigare men mitt minne är kort i dagsläget!
 
Se vad mycket man hinner skriva av sig när både ungen och gubben sover!!!:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller med dig. Oktober och november är inte så uppiggande månader :) December är dock mysig.

2012-10-01 @ 17:31:03
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0