Förkylning

Då blev det som jag trodde, efter att ha träffat en förkyld Sandra och Elliot(inte Elly denna gång) så är nu min lilla tjej dunderförkyld. Anade det var något då hon vaknade hela tiden igår kväll och inatt när hon vaknade kl 3 lät hon hemsk, ner och tog droppar och gav henne en flaska välling så somnade hon om brevid mig men resterande sovtimmar var oroliga och jag har nog inte fått många timmars sömn.
Hoppas hon får vaccinera sig ändå på Torsdag!
 
Måndag igen, ogillar dem.
Mathias jobbar förmiddag denna vecka. Funderar på vad vi ska hitta på i veckan.
 
Blir iallafall skärpning med kost och motion, ska in nu och titta efter recept utan kolhydrater(eller åtminstonde minska det). Sugen på hemmagjorda biffar med kantarellsås! Får se om ica bladet har något erbjudande!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0