Mat och dryck

Lite spontankväll igår. Kom på att vi ville göra något så lillan fick vara hos sin farmor och farfar.. 
Mathias och jag drog till Samuel och tog en öl sen ner till Christinas på mat, våran granne Rikard var också med.
Maten var jätte god. Beställde in vin glas efter vin glas och blev allt mer berusad.
 
 
 
 
Runt 1 halv 2 tiden tog vi taxi hem fast hemma hamnade vi ju inte utan hos grannen på en öl och vips så hade jaccuzin fyllts upp och där i låg jag och min älskling och njöt =)
Hahah så vid 4 imorse tror jag vi ramlade innanför dörren, sletna och trötta.
Vi sov till 12 idag vilket var behövligt.. Snart snart ska vi åka och hämta hem våran tjej.
 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad nice med en jacuzzi :)

2012-09-09 @ 18:44:38
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0