Storstädning har pågått

Dem senaste dagarna har jag befunnit mig i min brors lägenhet,passat barn eller fixat där inne. Sett ut som ett bombnedslag. Nu är han i Turkiet och har fyllt år så Sandra och Stoffe som gjort mest, storstädat och haft sig, slängt möbler på tippen och inskaffat blommor och lite inredningsgrejer.
Igår invigde vi lägenheten och fikade. Har inga före och efter bilder.
 
Min gumma är nyfiken på katten.
Elliot
Morbror Stoffe(totte som elly säger).. här fikas det. Elly ska ha en av varje fast hon inte ens äter upp det :P
 
Här mys det =)
 
 
Lägenheten blev iallafall super fin! Får nu bara hoppas att det håller sig så också.
 
Nu är det helg. Kopparbergsmarken imorgon och idag funderar vi på att packa ihop grejer och åka upp till svärföräldrarna och sova kvar där. Får la se.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0