News

En regnig fredag, det ogillas!
Ska jobba kvällen idag med Caroline=)
Annars en städ/tvätt dag hemma. tvätta Olivias dagis och utekläder, fleeceställ,regnkläder osv.
Igår när jag hämtade henne satt hon nästan och sov i sanden ha ha. Slocknade på en gång i vagnen. Tufft med dagis men oj vad hon tar efter andra(vad jag tror) med lek och liksom hur hon använder kroppsspråket nu. Snart kommer orden!
 
Igår ringde min chef sent(7 på kvällen). o sa att dem anställt mig på 40% nu i Maj, ju med den här strejken kommunal förmodligen kommer ha den 29e nu så måste kommun gardera sig genom att få ut turerna, dem får inte ringa ut oss vikarier under den tiden. Så ja, 40 %. Det känns skönt. Tänk om det kunde fortsätta så här. För det är väl meningen att även jag ska ha ett jobb?:)hiihi
 
 
Kl är nu 06.43 och jag ligger i soffan med en kaffekopp. Lillan sover än. Det har väl inte varit en toppen natt inte. Jag har legat och vridit och vänt mig halva natten, så jag gick ner till soffan och la mig(tror det var för varmt där uppe). Olivia har också vaknat några gånger och gallskrikit.=/
Jag kunde sovit vidare men jag känner ändå att den här stunden själv på morgonen innan hon vaknar är oerhört skön!
 

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0