tisdag

Tänkte först att shit vad ska jag fördriva tiden med i 5 timmar när skrutta är på dagis. Men alltså tiden går, har hållt på hela förmiddagen. Först nu jag satt mig ner.
Tog en promenad inåt 08.20. framme vid dagis strax innan 9, det blev lite gråt idag när mammsen lämnade, brukar gå bättre när Mathias lämnar. Sen vidare mot butiken och hem igen. Städat huset,tvättar och gått skogspromenad med Bella och fixat lite med maten idag som blir köttfärslimpa,lite coscos och broccoli/grönsaker. Tänkte vara lite duktig och utesluta kolhydraterna igen(magen reagerade så bra sist). Men också för att jag känner att den här plufsigheten börjar smyga sig på!  Det är verkligen en fördel med att inte ha körkort för skulle jag ha det skulle jag aldrig gå, sån är jag!
 
Dessa har jag nyss fått i mig,mums. Lyssnar på musik och ska snart fila fötterna innan de andra kommer hem! Blir nog utehäng i eftermiddag och ikväll första föräldramöte som Mathias får gå på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0