Torsdag

Inskriven hos arbetsförmedlingen- uppföljning i Juni. Tack vare mitt jobb så "slipper" jag ha dem efter mig.
Ingen rätt till aktivitetsstöd(det är för ungdomar under 25) tack, jag är gammal! haha.
Hade jag inte haft mitt jobb så hade jag inte haft någon inkomst då jag inte har rätt till akassan ÄNNU. Det är tufft att leva! Så det är bara att förlita sig på jobbet. Och när jag gått brevid på nya stället så kommer jag ha möjlighet till mer jobb:)
Inom äldreomsorgen vill jag absolut inte vara. Har haft praktik på 2 ställen och inte mått ett dugg bra efteråt, men kan man säga nej om man blir tillfrågad? Hur lågt sjunker man inte då om man säger nej! jobb behöver man men man ska också må bra själv.
 
Olivia är dålig igen. Små febrig tror jag och helt igentäppt!=/
Det är så här det ska vara när det går på dagis antar jag.....
 
Har precis ätit en bit paj..... tänkte bege mig ut på promenad med Bella snart.
Maten idag blir torsk i ugn med rivna morötter. Hoppar potatisen idag.
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0