23 Dec

Inte känns det som en magisk jul inte.
Igår när solen lös emellanåt så sa både jag och Mathias att idag känns det lite lite som vår. Och idag ännu en höstdag.
Vad är det med klimatet egentligen! Kommer vi få längre vinter nu!
 
Iallafall är det en väldigt lugn jul, inge direkt stress eller ha och göra på hemmafronten. Vi tog det lugnt med klapparna i år och vi kommer vara borta på självaste julafton vilket känns skönt.
Tror att det blev lite så här på grund av att jag ska jobba så himla mycket den här veckan. Går på i eftermiddag, kör ett springskift, börjar imorgon bitti igen. Ledig sen 1 dag, börjar tors efterm och sen jobb hela helgen samt på nyårsafton! Men är glad att jag bara jobbar förmiddag julafton och nyårsafton så jag hinner umgås med familjen!
 
Känns som folk knappt fick ta ledigt i jul pga brist på vikarier. Innan jag fick förlängt så valde jag själv hur jag ville jobba kring jul men sen när jag fick veta att jag fick dec ut så var det bara att gilla läget och jobba mina dagar och nu har jag min 6 dagars vecka. Men pengar blir det :=)
 
Nu ska jag väcka mina hjärtan, få i oss frukost sen bege oss ut för det sista grejerna.
Vet inte hur många gånger jag åkt ut och handlat, missat saker och fått vända. Tack körkortet och tack bilen!:p
 
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0