Fytvi!

De senaste gångerna när jag haft springskift så har jag vaknat ca kl 4 på natten redan. Så grymt irriterande. kl 4 nu inatt vaknade jag dels av Mathias snarkningar men också av en ond mage (ägglossning). Får så nedrans ont jämt. Börjar släppa nu tack och lov! Så skönt med 1,5 dags ledighet. Men nu kommer inte Patricia jobba något mer så nu det blir att hoppa på hennes jobbrad Januari ut sen får vi väl se. Har haft en rätt skön 90% vikariat och ska nu gå på en heltid.
 
Nyårsafton,det var ju tänkt att vi skulle umgås med Jensen och tjejerna men eftersom vi inte har kunnat träffat Mathias föräldrar något pga sjukdom nu över jul så bestämde vi att vi kommer att åka upp dit istället så dem får träffa oss och Olivia.
På Fredag blir stumpa hela 2 år!! Grymt grymt kul med den här åldern. Kan verkligen prata med fröken. Är samma med Elly som är 3,5 snart. Hon snappar ju upp vartenda ord man säger och henne går det verkligen att föra en diskussion med =)
Om jag är bebissugen? haha, det går upp och ner.
 
 
Nä nu lär jag åka ner till jobbet och ännu en gång måste jag skryta över hur skönt det är att ta bilen!! Speciellt såna här mornar när det regnar!!
 
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0