hallå!

Bloggen är inte alls lika rolig längre ju med insta. Men vill heller inte "stänga ner". Skriver väl ett inlägg då och då.
Helgen som var startade magsjukehelvete hemma hos oss. Olivia spydde rakt ut efter att ha varit hur pigg som helst,dansat och haft jätte roligt hemma. Pågick kanske 2 dagar med lite feber och hängig. När hon blev bra så startade det för mig. Kände en natt att jag mådde illa när jag vred mig, så jag gick ner till soffan och la mig(för att vara nära toaletten) och tacka vet jag att jag gjorde det för sen sprang jag hela natten och morgonen. Låg däckad med över 38 i feber igår, ingen feber idag och heller ingen magsjuka men är rejält svag och trött. Missade jobb mån,tis samt idag och imorgon=(
Det var det negativa....
 
Det positiva är att jag nu fått det efterlängtade körkortet. Har inte riktigt förstått det än. I tisdags eftermiddag åkte jag och hämtade sandra och handlade. Hon fick nog guida mig lite ;)
Jag gjorde ju några småfel på uppkörningen och trodde ärligt jag inte skulle klara det me när gubben sa att det var godkänt så hamnade jag nog i nån bubbla, för han pratade med mig men jag liksom hörde inte på, till slut sa han lite surt, HALLÅ hör du mig, du är godkänd. haha. Jag bara skrek ut och kramade om braiiiga Malin, min lärare genom dessa månader. Hon som hela tiden har peppat mig och sagt att du kommer klara det fastän det inte har känts som det. Jag är glad att jag tog mig genom detta, det har varit tufft men ett måste.
Nu känns allting mycket lättare, barn,jobb, ja allt i vardagen.
 
 
Nu ska jag gojsa ihop en god fläskfilegryta och hoppas att det känns bättre i magen än vad frukosten gjorde.
Kram

Kommentarer
Postat av: Monika

Grattis igen, det gjorde du bra! :))
Kram

2013-12-12 @ 23:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0