Första födelsedagen

Det är den 3e Januari idag vilket innebär att för 1 år sen den här tiden låg jag och hade svinont, tårarna sprutade och jag var totalt utmattad inne på bb. vattnet gick på natten den 2a, men inga värkar alls, trots det åkte vi in då dem säger att man alltid ska komma in för undersökning när vattnet går. En ynka cm var jag öppen så det var bara o börja traska omkring inne på sjukhuset. Mot efterm/kvällen började det hända saker och på natten tog jag 2 lååååånga bad som var så skönt, trots att jag var "drogad" och borta och hade sjukt ont. Efter dem baden började det hända saker, jag tog inge lustgas eller nåt vilket jag borde gjort, när jag väl var öppen 9 så "tvingade" bm på mig ryggbedövning så jag skulle orka. Så vila några tim sen var det dags för krystvärkarna som höll på i 2 timmar, jag sov emellan dem(5 min ca), det var den äckligaste vidrigaste känslan jag varit med om!!! i olika ställningar befann jag mig i dessa 2 timmar. Till slut ploppade hon ut som man säger, vår alldeles egna OSS. Våran Olivia som varit älskad sen första sekund.
 
 
 
 
 
 
 
Du är nu 1 helt år och det händer saker hela tiden så det är skrämmande. Och kul förstås=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis Olivia :)

2013-01-03 @ 08:22:38
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0