Köp galen

Ja, det ligger 10 plagg på HM i varukorgen, 2 plagg på nelly och 2 på Gina,. Sen massor på rean på bubbleroom men jag har inte råd. Jag handlade upp mina sista "fickpengar" hos frisören idag.
Inte nog med det så fick jag sjukt mycket inspiration till hemmet när jag läste tidningar hos frisören. Ojojoj.
Nu kommer lönen in på Fredag men dem kommer gå åt till lampor. Ja ni läste rätt. Äger nästan inga lampor i hemmet. Ikea har inge fina. Mio har men dyra så vi får väl se vad det blir.
Karlstad blir det iallafall på Fredag med hjärtat.
Bo på hotell,äta gofrukost,sova en hel natt(fast det händer ofta), gå på bio(se Tom cruise nya), o äta mat hos bästa Jennifer och Christer som ska bjuda på gott <3
Mamma kommer hit och är barnvakt! Lillan är fortsatt skeptiskt till henne så vi får se hur detta går. Finns 2 människor som Olivia INTE är rädd för och gråter för och det är hennes Farmor och så Sandra. Dem går hur bra som helst.
 
Jag var till frisören imorse, kl 9 hade jag tid, guuuudomligt skönt jag som ÄLSKAR när folk håller på med mitt hår. Speciellt när hon skulle skölja ur håret, värsta hårmassagen. Fint och fräscht blev det.
 
Fryser som fan, har satt på mig sockor och fleece tröja och gjort mig en kopp te.
 
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0